Fredag

Idag ar det fredag! Underbara fredag<3

Slutar om 3,5h och sen blir det stranden med Johanna!
Ikvall ska vi antagligen aka till Puerto Banús for att dricka och dansa,
all night loong (:

Ska forsoka komma ivag till ett shoppingcenter pa lordag ocksa,
hoppas det blir av! Behover ny klader kanner jag :) hehe.

Ska forsoka overtala Johanna om att ata tonfiskmacka och pommes till
lunch! (Kommer nog inte bli sa svart..). At namligen det haromdagen, riktigt
gott och faktiskt ganska billigt!
Jag blir sa glad!

Sjalv vill jag garna spela lite tennis, for vi har en plan pa lagenhetsomradet,
men far se hur det blir med det. Kanske masta man ha egna racket och det
har vi INTE. Hoppas det ar billigt att hyra :)

Kanske slanger ivag ett inlagg senare, om det dyker upp nagot roligt pa jobbet.
But for now:  Jag ar i Marbella och hade inte bytt denna tiden mot nagonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0