"Jag vågar inte!"

Ni vet - och jag vet - det är så många gånger man ångrar saker man inte har gjort!
Typ, ser en snygg kille/tjej. På stan, på en klubb eller på stranden - det spelar ingen roll!
Varför i helvete går man inte fram, frågar om nummer eller en date?
Är det på grund av en naiv inställning, eller är det ett jävligt svenskt beteende?

I vilket fall som helst, tycker jag det är skit!
Ärligt talat, om jag vill ha någons nummer, borde jag väll fan gå och fråga efter det?

Jag säger ofta att jag är för blyg, att jag inte vågar.
Inte för att jag är rädd att personen säger nej, men att just ta det steget att gå fram till en främmande människa och fråga något ganska privat, tycker jag känns läskigt!

Fast sen, när jag är utomlands, då är det inga problem!
Alltså, är det en kulturfråga? Eller vad är poängen?

Fan vad många snygga dater jag hade haft om jag bara vågade mer! Hehe!



Hade liksom inte tvekat en sekund på att
fråga dessa killarna om deras nummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0