Livssituation

Ibland tittar jag på människorna runt om mig.
Stannar upp.
Ibland vill jag byta liv.
Eller bara ändra mitt egna kanske.
Spola tillbaka och göra om en del misstag.
Jag ångrar inget.
Det stämmer fortfarande.
Jag ångrar inget, men vill ändå få saker ogjorda.

Snart tar tiden slut.
Allt kommer ta slut och det känns som jag inte ens
gjort hälften av det jag vill.

Allt ytligt skit har hunnit ikapp mig -
jag är trött på mycket runt omkring mig.

Trött på att vänta på att livet ska förändras.
Alla förändringar borde inte ta lång tid.

Ibland vill jag bara att det ska gå fort.
På en dag eller en vecka eller så.

Kommentarer
Postat av: emily

Jag vet vad du menar, men tänk inte så jävla mycket..

2009-05-04 @ 23:39:57
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0