Marbella baby!

Detta ar verkligen helt fantastiskt javla underbart!
Perfekt lagenhet, perfekta manniskor omkring mig, perfekta bilar, perfekt mat, perfekta killar!
Mitt liv ar perfekt :) (not)

Sitter hur som helst pa praktiken nu, ganska drygt.
Kommer lite folk och frager grejer, men jag kan ju fan inget an. Hittar ju inte direkt!
Vi lyckades till och med aka vilse med bussen imorse-.-

Men nu ar jag framme! Synd att jag inte fick jobba med Johanna :(
Sitter istallet fast med en fransyska som i och for sig ar trevlig, men eftersom hon har jobbat har sa lange blir jag nervos. Hehe.
Idag efter "jobbet" ska vi storhandla och sen sola!

Nu ar det i alla fall bara 3 h kvar, hehe!
Ska forsoka ga hem sjalv efter dagen. Hoppas det gar bra!

Puss pa er snyggingar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0