Minnen

Sitter i Cordoba, Spanien.
Borde njuta av fint vader och sangria.
Men nej.
Det ar molnigt och sangria finns inte att kopa i var spritbutik.
Javla skit.

Och sen, eftersom det var daligt vader,
tankte jag vara smart och satta mig vid datorn en timme.
Vilket saklart resulterade i att jag gick in pa Facebook, Bilddagboken
och MSN.
Detta i sin tur ledde till en extrem saknad.
Inte till nagon speciell, egentligen.
Inte sa att jag saknar Sverige, for det gor jag inte.
Men jag saknar nog vardagen.
Mina langare och min goda cider :(

Nu far jag dricka spanskt vin, som inte
ar sa jattegott.
Fast igar drack vi Absolut Vodka! Det var gott, och jag blev glad :)

Sen gick vi ut och dansade i regnet.
For saklart regnar det har ocksa.

Fast imorgon ska jag faktiskt till Marbella.
Tydligen bor det kanda och rika killar/man dar....

Maste jag saga mer an sa?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0