Packning på gång!

Har precis ätit lite sen lunch.
Det första jag fick i mig på hela dagen.
Innan dess packade jag i säkert en timme!
Det är trots allt tre veckor!
Tog med mina Sanning/Konsekvens kort +
en mini "Absolut Drinkar" - alltså drinkar med
vodka som bas.

Vi måste ju kunna roa oss på vandrahemmet
och i vår lägenhet!
Jag längtar så jävla mycket just nu!

Funderade först på att ta med cider hemmifrån
eftersom jag tycker den är godare, men sen märkte
jag att det nog inte skulle få plats...



Min resväska. Har packat ungefär hälften av mina saker - men mer än halva
väskan är full! What to do??!



Min härliga säng! Ganska nybäddad faktiskt, hehe!
Skrev en väldigt lång packningslista för typ två veckor sen.
Bra att jag började packa idag liksom (:  heeeeeh.



Får inte glömma att packa ner mina smycken och andra accessoarer!



Passar på att tipsa er om den här låten!

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoo packning:D

2009-05-16 @ 18:32:44
URL: http://yaas.blogg.se/
Postat av: emily

Fyfan.. Du vet att man bara får ha med 20 kg, va? Undrar hur mitt kommer se ut..

2009-05-16 @ 23:28:08
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0