Partilleboiiz and girlz!

Dagligen ser jag hemskheter!! Så som x-antal toffsar
på varje vad PLUS en jävla BANDANA knuten runt knäet
eller fotleden. VEM FAN TYCKER DET ÄR FINT??!
Och innan, ja, då var det ju "Johnny"s som du hade det.
Men, så är inte fallt längre. Även tjejer har börjat med detta.

Visst och fine, jag överdriver alltid. MEN HUR JÄVLA
SNYGGT ÄR DET??!
Helt ärligt. Dem går runt och ser ut
som tjejer med lager på lager i ansiktet och har glitter i både
hår och på kroppen, kallar sig boiis, men det enda dem gör
är att se ut som tjejer.

Vad är poängen?

Dessutom ser alla tjejer likadana ut nuförtiden.
Ni vet, svarta av allt smink + övertid på solariet, ljusrosa läppar,
piercing i läppen eller septum, blonderat hår (gärna en pytteliten
svart utväxt) som är pluffsigt där uppe och spikrakt ner till
brösten typ.

Och inte för att vara sån: Men septum?
Piercingar i sig har alltid klassats som emo eller punkare.
Och nu har alla det?!!

Herregud. Jag orkar inte detta längre.
Vad är vitsen med att se ut som alla andra? Jag har fan alltid undrat...

Innan, så såg man någon enstaka fjortis, eller en enstake kille med
ståfräs som "frisyr". NU däremot!!! Dem går i en flcok! Alla är mellan
11-20 och alla ser likadana ut! Det är fan så man blir rädd...






Jag blir fan upprörd.

Kommentarer
Postat av: emily

Var någonstans nämner du något annat än utseendet?

2009-05-14 @ 22:38:40
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0