Picture Perfect

Enligt mig är svart-vita bilder alltid bäst.
De kan nämligen vara stilrena, sexiga,
coola, vackra och ta fram känslor på ett
helt annat sätt en färgbilder!
Här kommer ett par bilder - de två sista
har jag tagit själv! Ganska nöjd, med tanke
på att jag inte använde en "proffsig" kamera,
utan en ganska enkel digitalkamera!



En sjukt vacker tjej och en sjukt
vacker bakgrund.



Love is only a feeling..


Älskade Pete Dorthety i svartvitt.
Cigaretten och röken gör bilden enligt mig.



Hehe, la nyss ut denna bilden, I know!
Men ärligt talat, cigarett, rök, svartvitt och tattuering?
Trodde ni att jag inte skulle ta med den?


'
Denna bilden är faktiskt tagen från den här låten.
Ganska cool, tyckte jag!


Porro.


Smoke.


Solnedgång i Karibien.


Natt i Karibien.

Kommentarer
Postat av: emily

För det första är det inte många som förknippar partille-trenden med snatteri eller brottslighet. En sak om du gör det, men det är inte vad majoriteten gör. Och jag kan greppa att du tycker det är dumt med rökning i 11-års åldern OSV.



Men i ett inlägg du hade tidigare, så är det inte alls vad du tar upp utan om utseendet. Precis som alla andra som snackar om det. Det handlar inte om annat som snatteri, rökning etc. utan om STILEN/UTSEENDET. Jag pallar inte höra det. Speciellt inte från folk som snart får lov att kalla sig "vuxna".

2009-05-14 @ 22:33:02
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: emily

För det första är det inte många som förknippar partille-trenden med snatteri eller brottslighet. En sak om du gör det, men det är inte vad majoriteten gör. Och jag kan greppa att du tycker det är dumt med rökning i 11-års åldern OSV.



Men i ett inlägg du hade tidigare, så är det inte alls vad du tar upp utan om utseendet. Precis som alla andra som snackar om det. Det handlar inte om annat som snatteri, rökning etc. utan om STILEN/UTSEENDET. Jag pallar inte höra det. Speciellt inte från folk som snart får lov att kalla sig "vuxna".

2009-05-14 @ 22:34:19
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: emily

Jag säger inte att din anledning med det du skrev var att få folk att må dåligt. Det tror jag inte. Det enda jag menar är att det är ONÖDIGT att hacka ner på andras sätt att se ut eller vara. Ser du min poäng någonstans i den här röran?

2009-05-14 @ 23:25:02
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: emily

Och sen förstår jag inte varför DU mår dåligt över ANDRAS sätt att se ut? Det angår väl ändå inte dig?

2009-05-14 @ 23:26:14
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack! :) orden värmer! Modellbranschen är extremt fucked up men jag kör mitt race och gör de jag tycker är kul. Mer som en hobby :). Åh! vi kan ta massor av coola bilder i Marbella verkar som du också har intresse för fotografera? ; )

2009-05-15 @ 11:04:06
URL: http://donothateappreciate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0