Randig enkrona

Måste bara berätta en sak!! Jag är så himla glad
för idag fick min syster körkort! Hon ringde mig vid
halv ett och berättade att uppkörningen blev godkänd
och eftersom hon klarade teorin i tisdags så har hon
alltså körkort! Jag är så himla stolt och glad för
hennes skull!!

Sen, när vi hade kört till Max Hamburhare för att "fira"
fick jag en randig enkrona! Ni vet dem som bara görs
för i år! Har inte haft en sån innan, så är väldigt
glad just nu!

Min och Mariannes idrottslektion gick också väldigt
bra idag tyckte jag. Jätteskönt att det är en dag kvar
på terminen!
Har dock två prov i turism och ett i
spanska när jag kommer tillbaka, men vem bryr sig?!
"Man lever i nuet" - Haha!

Ska i alla fall ut på stan med mamma nu och försöka
hitta någon present till pappa och min bror som fyller år
till helgen! (Pappa lördag och Max måndag).

Sen imorgon är det ju Lowe och Hampus som fyller 18!!
Firas med en jättestor fest på ca 260 personer!!
Kommer dansa heeela natten lång!


Ska lägga upp lite bra låttips ikväll + massa bilder!
Check it oooouut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0