SPANIEN!

Okej.
Om ett dygn sitter jag på ett flyplan.
På väg bort.
Bort från Lund, allt folk, allt det vanliga.

Egentligen är jag jävligt glad för det.
Är sjukt trött på Lund och folket.
Men allting hade precis börjat bli bättre?

Förhoppningsvis går jag inte miste om
alldeles för mycket.
Kommer i alla fall hem till studentveckan!

Jag kommer vara helt slutkörd av festande
innan sommarlovet ens har börjat :|

Jag har varit borta från min familj i tre veckor
tre gånger tidigare. En gång när jag var på
Malta, en gång när jag var i Spanien och sen
gång när dem var på landet och jag var kvar i
stan.

Jag är nervös som fan nu....
Inte för att flyga, snarare för att åka.
Förstår ni?

Jag finner inte de rätta orden längre.
Det blir aldrig rätt längre.

Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0