From the bottom of My Heart

Jaja, då var det äntligen dags för mig att få ge världen mitt hjärta - min musik! Jag har alltid älskat musik. Och visst, det har varierat från Spice Girls och Britney till Kent och Håkan Hellström. Har försökt skära ner ordentligt för att plocka ut de fem bästa låtarna - någonsin! Inget lätt jobb, men jag har verkligen försökt, hehe!

Here we go!


Bob Dylan - It ain't me  




The Cure - Disintegration



U2 - Who's gonna ride your wild horses?

Egentligen vet ni nog att jag älskar hela
denna skivan (Achtung Baby), men just
nu är detta helt klat min favorit!


Håkan Hellström - Det är så jag säger det

Detta är nog den sorgligaste låten av
Håkan, men den är väldigt fin - och
väldigt igenkännande...


Bob Marley - Is this love?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0