Ven!

Idag bar det av till Ven med klassen! Hur trevligt som helst, tyckte jag!
Elin guidade allmänt om Ven och sen var det min och Mariannes tur,
då vi guidade om Tycho Brahe. Mindre intressant det dära...
Men det gick bra och det är skönt att ha en mindre sak kvar i skolan!

HAHAHA!!! En jävligt rolig sak var när vi åt lunch!!:

Jag Robin och Linnea sitter och äter lunch, snackar lite allmänt -
Jag: Titta!! Det är får där borta på kullen! Vad cute!!
Robin: Men är det inte getter?
Jag: Vet inte, kanske..
Robin: Vi kan ju fråga Hanna, hon har haft getter på sin gård!
Linnea (som har suttit tyst och tänkt ett tag): Alltså... Är getterna killar och fåren tjejerna?

Det förgyllde verkligen min dag, tack Linnea!

Orkar inte lägga in alla bilder här, men dem finns att se på min
Facebook; Sanna Lennartsson.

Här kommer i alla fall några!

  
Emelie & jag på bussen!

 
Nästan hela klassen!

 
On the go! Emelie, Thure, Emelie, Marianne och Josefin!


Jag och sötaste Hanna!
 

Båten på väg till Landskrona! Elin, Yasmine, jag & Emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0