"Well, I´m in love"

Ah, ni vet den dara kanslan som man ibland har?
Fastan man inte borde ha den.
Typ som saknad fast mer, inte karlek men nastan.

There´s no such thing as love.
Det tror jag fortfarande pa.

En bild, en text, en lat...
Vad som helst som paminner om gamla tider,
gamla personer, det forflutna och massvis med
nostalgi.
For jag glommer inte,
Gor du?

Internet ar bland det basta som finns. Typ min
forsta karlek. HeeeeeH.
ANNARS: Internet ar ocksa nagot daligt. Typ saker som
uppdateras 24/7.
Jag hinner fan knappt meed!!

Inte sa att jag borjar bli gammal, men arligt taaalat!!?
Vem orkar gora sannt mot andra?

Nej, jag lever inte for Internet och det gamla langre.
Jag lever for musiken och konsten.

Alla som paverkat mig innan betyder inte langre ett PISS.
Allt ar glomt, begravt och sen lange = 0. FATTA!


Och nu, sluta skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0