GET OUT OF HERE, BITCH!

Vet ni vad jag hatar? Ja, bland annat osjälvständiga människor och idioter. Men också människor som vänder allt dåligt till något bra. Visst, man lär sig av sina misstag, det tror jag också. Men att inte kunna säga att man gjort något dåligt, be om ursäkt och sen gå vidare är fan bara skit.

Fan alltså.

Jag snackade med en kille i början av sommaren. Han berättade om en tjej han träffat ett tag. De hade haft sex innan och så. Sen en kväll började han då kyssa henne och ta lite på henne. Så sa hon "jag är inte sugen, jag orkar inte". JAHA? Och? Alla är inte kåta och sugna på sex 24/7, sa jag. Men då sa denna killen till mig att eftersom hon inte försökt bli kåt, kunde hon inte säga att hon inte var sugen. Alltså. HAHAHAHA. Så jävla korkat. Haha, helt sjukt egentligen!

Är inte det sjukt så är det väll jag som är sjuk.

Och btw, jag är trött på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0