HEAL THE WORLD

Som ni vet, eller om ni märkt, har jag inte skrivit på... Ett tag. Sega uppdateringar, inte så givande inlägg. Men vissa perioder känner jag bara hur lite jag faktiskt bryr mig om vad alla andra tänker. Jag vet inte ens alla som läser min blogg - hur ska jag då kunna säga nått om dem? Om det bara var nära vänner kanske jag hade kunnat skriva allt öppet och som jag vill. Men det funkar inte så. Har aldrig funkat så.

Inget Internet hemma, kan ju vara en anledning.
Jag bryr mig inte, är en annan.
Men om sanningen ska fram, så har jag annat för mig.
Andra tankar, annat att bry mig om.
Tog ledigt idag. Är med Olivia. Eller snarare hos henne, hon sover. Ska till Ungdomsmottagningen sen. Skola imorgon antar jag, ledig på fredag, Skrylle med Olivia på lördag och på kvällen väntas nog en Disney-kväll! På söndag drar klassen till Berlin. Behövligt, säger jag bara.
Hade kunnat skriva om mitt lov, om denna veckan, om mina tankar osv... Men i slutet spelar det ändå ingen roll-.
Vill ni något i fortsättningen, så ta en jävla telefon och ring. Eller smsa. Jag skiter i vilket. Men räkna inte med nått offentligt. Inte på ett bra tag i alla fall. Och ni som bara låtsas bry er, ni kan lika bra hänga er i en galge för ni betyder 0.
HA EN SÅ JÄVLA JÄVLA BRA DAG.

Kommentarer
Postat av: johannis

jag låtsas inte bry mig. om du undra.

2009-11-04 @ 16:28:47
URL: http://johannanana.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha de va ett aggressivt inlägg! blir nästan lite rädd. myspys på lördag!:)löve



ps. de va skönt att sova. ds

2009-11-04 @ 18:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0