JAG VILL INTE HA SVINIS!

Fast mamma trodde inte jag hade det.

När jag nämnde det för henne skakade hon bara på huvudet
och sa "Då skulle du haft hög feber och inte kunnat röra dig!".

Visst är det härligt med raka människor?

Nej men ärligt talat var det längesen jag mådde såhär kasst.
Och jag är verkligen inte den som klagar!

Men att ha one i hela kroppen, snorig näsa och ett yrt huvud
får till och med mig att ta det lite lugnare.

Blev alltså inte stan idag. Lät mamma  och bror gå själva. Hehe...


Imorgon ska jag sova ut, packa för en natt hos släkten och träffa Sanna!
Skönt att vara ledig på fredagar säger jag bara!



Ska vila. Krya på mig<3 Haha. HERRÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0