OHHH! MAYBEE BABY!

Alltså. Jag hatar när internet inte funkar! Vad fan ska man då göra med sitt liv???!! HAHAHAH nä, inte rikigt så illa. Men vad ska man med datorn till?

Jag har i alla fall varit jävligt duktig idag, gick upp nio, IKEA-leveransen kom vid halv tio. Satt vid TVn lite, sen gjorde jag franska faktikst! Och nu när jag fick igång internet skickade jag över den till min lärare:) Funderar på att ta tag i Geografin också... Jaja, vi får väll se :)

Malena kommer hit om en stund. Ska ta det lugnt, kolla på Idol ikväll. Sen ska hon se New Moon, men eftersom jag tycker de filmerna är trams stannar jag hellre hemma! Så vare med det!

Hörs kanske lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0