SPORTKILLAR

Nej, jag tycker inte om att generallisera.
För det mesta.
MEN, det finns undantag!

Alla tjejer jag snackat med som någongång datat/varit tillsammans med en sportkille, dvs en kille som är engagerad/aktiv i en sport, har sagt samma sak: Det skiter sig. Alltid. Jag har också varit med om det. Och nej, jag vet inte vad det beror på. Kanske att dem i laget som bara är massa killar är skitbra polare och har en sjukt bra sammanhållnig som både dem och laget är rädda för ska förstöras när en tjej kommer in i bilden..?

Någon sportkille som läser kanske kan svara!? 

Annars, berätta gärna vad ni tycker! Eller om ni varit med om detta eller någonting helt annat!

TILL SIST: Om det är som jag skrev. Att dem är rädda. Ställer jag frågan: Ska man låta rädslan hindra en från kärlek?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske för att de är mer upptagna? för att de i många lägen prioriterar sig själva, sin idrott, sin karriär framför ett förhållande.

2009-11-07 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0