DET SENASTE DYGNET

Ett tag sen jag uppdaterade. Synd, finns massor jag vill skriva!
Men i korta drag:
Lunchen med mamma var mysig!
Träffade Olivia efter och slöade.
Syrran hämtade mig och Marianne och körde oss till Elin.
Vi gjorde fajitas, kollade på två filmer, True Romance och Moulin Rouge.

Riktigt bra filmer! Rekommenderas!

 

Sov hos Elin, väntade i 40 minuter i Staffanstorp på bussen. Trist!

Hemma hos pappa nu, ska snart ta mig samman och byta om och gå hem till mamma.

Ska åka till Malmö om en timme med mamma, syrran, Thea och hennes mamma.

Blir lunch/middag på Möllan och sedan Brustna Omfamningar på Spegeln i Malmö!

Förhoppningsvis hinner jag hem till Parlamentet där både Johan Glans OCH David Batra ska delta!

Det blir ju inte mycket bättre än så :)

 

Nej vet ni, jag ska fixa mig nu! Slänger in en bild innan jag drar och sen hörs vi ikväll!

 

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0