EVERY CHANCE I GET

Jag är fan riktigt sjuk i huvudet. Asså... Ibland, när jag borde bli glad över något, kan jag istället få skuldkänslor eftersom någon annan blev ledsen. Och det handlar fan inte om moral och sånnt. Nej, ni vet bara... Om jag tillexempel träffat en kille som redan har flickvän så efter ett tag när vi träffats gör han slut med sin flickvän, för att vara med mig. Då borde jag ju bli jävligt glad och lättad. Men istället kan jag tycka det är synd att det tog slut mellan dem. Helt jävla stört. Och sen, istället för att glömma henne och satsa på killen, ja då börjar jag snacka om henne! Så jävla sjukt! Vem fan gör nått sånnt liksom??! (Ja, jag tydligen...) Likadant häromdagen. Inget hade hänt mig men det kändes ändå som det... Ni vet när någon jävligt bra kompis säger "älskling" eller "jag älskar dig också;)". Då är det kanska skämtsamt och man tänker inte så mycket på det. Sen finns det dem jävlarna som säger det till vem som helst! Då kan ju jag tillexemepl få för mig att jag gillar en person, eller gilla ännu mer, bara för han/hon kallar mig älskling. Det är fan sjukt. Jag är fan sjuk. Hjälp mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0