Fullspäckad dag!

Stack som sagt ut på stan med Felicia och hann med Gina Tricot, H&M samt E-house innan mötet. Imponerande på en timme faktiskt! Mötet gick väll bra, hände dock inte så mycket och jag blev utmattad efter bara 20 minuter. Men antar att jag måste gå på flera möten, särskillt nu i böjan så man kommer in i det bättre. Imorgon ska jag dock inte gå på mötet, känns inte om det kommer vara så givande plus har en till fullspäckad dag imorgon!

Efter mötet blev det frappino på E-house och sen följde jag Felicia till stationen.
Själv gick jag hem till mammas lägenhet. Hon flyttade ju idag!
Soffan, sängarna och alla flyttlådor hade kommit.
Mamma har varit där hela dagen och packat upp så det finns grejer i köket plus soffa, bord och stolar.
Satte ihop en säng själv! (Eller ja... nästan! Min bror fick hjälpa mig  lite!)
Middag i form av take away thaimat från Norra Fäladen, supergott!
Sen blev det kaffe och kaka! (På en torsdag?!)

Gick hem till pappa nyss, behövde Internet och tänkte kolla Idol. Väl hemma upptäcker jag att klockan är nio, inte åtta, och programmet precis slutat! Haha, typiskt!
Jaja, tjugo i elva befinner jag mig i alla fall i soffan för att se vilka som går vidare. Själv hoppas jag på Camilla och hon lilla, som liknar Scarlett Johanson lite. Vilka tycker ni ska gå vidare?

Nej, kommer bli en lång kväll... Massa kaffe och projekt här hemma att ta itu med!
Först: FACEBOOK. Hehe.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: johannis

TOVE! heter hon. och karolina - går vidare, i hope.

2009-10-01 @ 21:28:51
URL: http://johannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0