Intressanta människor

Imorse gick jag till skolan. Egentligen gillar jag det, men imorse var det så jävla kallt att mina fingrar frös fast. DET ÄR HELT SANT! Dem frös fast. Jag kunde inte öppna upp dem igen.. Annyway! Gick längst Esplanaden här i Lund, som vanligt. Trevligt, lite stressad och som sagt sjukt kall! Så går en kille förbi. Ganska vanlig i utseendet. Slitna jeans, svart jacka, rockig stil antar jag. Mörkt hår och lite skäggstubb. Riktigt snygg. Men det jag fastnar för är inte hans stil (trots att han är rockare!), nej det är snarare att han ser så intressant ut. Världsvan, medveten och allmänt... AAAHH! Alla tjejer som läser detta vet nog exakt vad jag menar. En snygg kille, men ändå vanlig. Sen har han "det lilla extra" som bara gör att man vill dö.

Och inte bara han jag såg imorse. Nej jag ser intressanta människor överallt! Hade säkert kunnat börja prata med dem också, men rädslan för att dem inte ska vara så intressanta jag hoppats på är för stor...


Nä, nu ska jag se till att bli frisk! Ska filma massor imorgon! Hörs nog senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0