JAG HAT/ÄLSKAR FULLSPÄCKADE HELGER

Sådär, hela helgen är fullspäckad av grejer.
Som vanligt.
Börjar bli jobbigt att aldrig känna sig "fri", men
jag vet, jag har själv satt mig i den positionen..

Idag ska jag antagligen ut med Olivia och några killar.
Förfest i Lund och senare utgång i Malmö. Jag vill till KB
men HIPP vart redan bestämt tydligen.
Innan dess ska jag äta middag med pappa, måla naglarna,
tvätta och platta håret, duscha, sminka mig, välja ut kläder,
osv osv.. STRESSIGT JAPP! (Vill även hinna med tv och
power nap, hehe)

Imorgon är jag ledig på förmiddagen = SÖMN! På eftermiddagen
ska jag hem till mamma och planera mitt rum där, snacka lite
och äta lunch.
På kvällen äre tjejkväll hos Elin som gäller. Godis och film i mängder!
MUMS!

På söndag ska jag, mamma och syrran in till Malmö redan klockan fem
för att se bio. Ska även försöka hinna plugga på söndag också.

Ska vila ögonen lite nu. Hörs senare! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0