KNÄSKADA NUMMER 2?

I nian åkte min klass till Idre Fjäll för att åka skidor. Men andra dagen slets mina korsband och ledband av i vänstra knäet. Efter 100-tals timmar hos sjukgymnasten och ett par kryckor blev jag så gott som återställd. Tills igår. Fast nu var det andra knäet som krånglade.. Knäckte till det rejält och har hjälplöst haltat fram sen dess.
För att inte nämna hur jävla ont jag har! Har gått med ett stödbandage för knäet känns ostablit. Känns som ledbanden är av, men jag hoppas verkligen att bara nerverna fått sig en smäll.

Pratade med Johanna i min klass om det idag. Hon har också haft problem med knäen och hon trodde på nervsmäll, vilket i så fall går över efter några timmar/dagar. Om det inte är över tills på måndag går jag till vårdcentralen. Så är det bara!

Haha, jag och Johanna är sånna gamla gummor typ som gnället över våra leder! HAHAHA. Nä men seriöst, det är inte roligt detta :(

Syrran kom hem, ska se om hon har köpt med nån mat. Hehe.

Hörs senare!




Bilden är spegelvänd, men det vita knäet är den nya skadan.

Det andra knäet skadade jag i mars 2006.


Kommentarer
Postat av: johannis

vi får hålla ihop knä/mys kompis :* haha

2009-10-24 @ 02:04:45
URL: http://johannanana.blogg.se/
Postat av: johannis

haha söt min på bild förresten :]

2009-10-24 @ 18:15:16
URL: http://johannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0