LIFE GOES ON WITHOUT YOU BABY

Japp, det har jag lärt mig detta året:]


"Festen" hos oss blev...av. Men ändå inte.

"Jag är aldrig sjuk..", "Jag blir inte sjuk!", är två saker jag säger lite väl ofta kanske. Men egentligen är det sant. Sen läser man mellan raderna och inser att jag inte är mer än en människa jag också... Alltså finns det undantag. Som denna veckan. Har inte kunnat sova ordentligt på nätterna - fastän jag är så jävla trött! Jag är lite små "svettig" hela tiden, eller så fort jag anstränger mig det minsta. Dricker enorma mängder vatten då hälften av det gåår åt till svetten och andra hälften till allt snor.. Haha, trevligt va:)?

Men typ så har min vecka varit i alla fall:)
Därför blir det nog en ganska lugn helg... Imorgon ska jag se IDOL med Sara och kanske någon film. Umgås med mamma på lördag och kanske även sova där? Dags att inviga sängen efter sådär 3 veckor kan man ju tycka...

Nä, nu ska jag bädda fint och rent i sängen, duscha och raka benen sen lägga mig ner med mysig musik och läsa SOLO. (Egentligen hatar jag sånna tidningar, massa dubbelmoral och skit. Men som sagt...jag är inte mer än en människa jag heller och vi gillar ju att känna oss ambitiösa av att läsa om hälsa och motion! Och så lite skvaller!)

Vi hörs antaligen inte förräns imorgon så därför säger jag nu GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0