PINSAMT, IDOL!

Vad tog all rock vägen?
Vad hände med Mötley Crüe, Iron Maiden och U2's gamla låtar?
Möjligtvis att Reza's låtval (Queen - Don't stop me now) är godkänt.
Men hon var ju inte direkt född för att sjunga den...

Nej. Fan. Alltså. Sum 41 och Green Day är mer rock än de flesta låtarna
som framfördes ikväll någonsin kommer bli!

SKÄRPNING!

(Förövrigt var sushin god, som vanligt. Blev lite mörk choklad också.
Imorgon ska jag ringa till den här sjuk-telefonen. Kommer inte ihåg
namnet just nu, men det har i alla fall öppet 24/7 och dem får sen hänvisa
mig vad jag ska göra åt mitt knä. Om det blir ytterliggare ett åt hos sjukgymnasten
vet jag inte vad jag tar mig till..!)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, jag håller med! Det där var ingen jävla rock! Tycker nästan alla fick oförtjänt bra kritik från juryn, så jävla bra var de inte!

2009-10-26 @ 18:03:51
URL: http://ensystersbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0