Sämsta dagen på länge...

Vaknade upp tjugo i nio av ett sms från Olivia.
Sen somnade jag om och vaknade igen klockan nio.
Dags att gå upp egetnligen, men jag snoozade till halv tio.
Sen skola.
Har nog aldrig mått så dåligt.
Eller, jo, men det var längesen.
Helt svullen i ögonen medans de bara rann! Helt sjukt.
Så skulle vi ha en miniredovisning första lektionen, jag höll
liksom på att sprängas??! Jaja..

På turismprovet sprack det igen. Jag grät och grät och lämnade
inte ens in provet. Gick så fruktansvärt dåligt!
Ska göra det muntligt nästa vecka med Felicia istället. Skönt!

Har egentligen geografi nu men jag valde att cykla hem och
samla krafter istället.
Ska ju på möte med Felicia 16.15 och innan dess, ca 15.00, ska
vi en runda på stan.
Det är liksom om en timme?!

Och innan dess måste jag till banken. Fan också! Inte läge alls att må såhär!

Jaja, vi hörs senare i alla fall. Idol ikväll, så något att se framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0