TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT

Kom precis hem från stan med Olivia. Blev en snabb fika på E-house innan hon skulle tillbaka till jobbet. Själv har jag tvättat lite :) Känner mig väldigt duktig! Fick en liten kick av mitt kaffe, blir lätt så när det gått ett tag sen jag drack det... HAha, darrar i händerna och så. Haha!

Ska boka pircing tid nu, hoppas det finns när jag vill bara! Blir fler i öronen. Kom inte på nått roligare... Haha! Ska ju förhoppningsvis tatuera mig i vinter också.

Ikväll ska jag och mitt gäng (hehehhee) ut i Malmö på nån ny klubb. 80- och 90-tals musik! WOHOO! Längtar! Kommer bli så sjukt kul! Jag har ju börjat bli frisk nu så känner att det är dags för att festa! Blir förfest hos Filippa i Lund innan. Kommer bli kanon!

Nej, dags att ringa! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0