TRÖTT OCH SJUK :(

Träffade Olivia en snabb stund. Sen gick jag hem till mamma och kollade på film, degade i soffan och drack kaffe! Sen kom moster på besök, blev god middag med ris och kyckling! De följde mig sen hem till Sporres. Blev en helkväll tillsammans med både Lowe, Hampus, Carro, Arvid, Viktor och Erik. Sen kom även Simon lite senare! Spelade Rappakalja. VÄRLDENS TRÅKIGASTE SPEL JAG HATAR DET!!!!!!!! Hehe... Damp. Nej men allvarligt. Jag ville dö större delen av tiden...

Sen blev det lite snabbt hejdå och så fick jag skjuts hem av Viktor:) Mycket trevligt! Sitter i skrivande stund i min säng och är DÖD. Verkligen. Död. Är sjukt trött. Jävla sömnbrist:( Och fortfarande så jävla förkyld!! Varför inte bara vara hes liksom?!?!?! Nej, LIFE'S A BITCH!  Haha... Karma...

Godnatt, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0