Trött och sliten

Vilken kväll!

En hel del stress under sminking om ombytning. Men bra gick det!
Syrran hjälpte mig med sminket, blev fint med guldglittrig ögonskugga
och bra bassminkning! (Har tyvärr inga bilder...)

Sen "power walk" till stationen med Felicia där vi blev upphämtade av Anna.
Tillsammans med Anna åkte jag, Felicia, Elin och Marianne till Linero där Yasmine
hade hyrt en lokal. Det bjöds på middag och dans-. Verkligen superroligt!

Anna körde senare mig, Hanna, Thure och Emelie till stan (Anna åkte för att hämta
upp hennes föräldrar). Vi hade planerat utgång men jag blev plötsligt trött och
otaggad. Har ju haft helt konstig dygnsrytm idag..

Emelie Hanna och Thure gick till Caarlssons Trädgård men jag gcik hem.

Immorgon blir en lugn dag hoppas jag på! Lite telefonsamtal med vänner och sova ut!

På måndag är det första dagen av tio som temadag! Berättar mer om det imorgon!

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0