Underbara fredag!

Känns bra. En bra start på en bra helg!

Johanna kom till mig imorse vid 10 och klippte mig!
Fint blev det, bilder kommer snart.

Sen en runda ut till Nova med henne och Anna innan
vi körde tillbaka till stan.
Mötte upp Isabell, Frida och Cattis. Jag och Isabell gick till
olika affärer och fixade med present till Yasmine imorgon.
Kan inte säga vad det är, förhoppningsvis blir det bilder imorgon.
Yasmine ska nämligen ha fest då så måste komma ihåg att ta med
kamera!!

Sen gick jag hem till mamma en sväng, drack mest kaffe och åt
kanelbullar, supergott!

Hemma hos pappa nu. Tare mest lugnt med Country Story och
Death Cab For Cutie, riktigt bra musik det dära.

Middag här ikväll innan planeringen för imorgon bitti. Ska sälja mängder
av kläder på loppis med syrran. Kom förbi en sväng om ni vill, faktiskt
vissa väldigt fina grejer. Synd att man blivit stor.. Hehe.

Nej, ska försöka få till en bra bild på mitt hår med en kass webcam så ni
kan få se!

Hörs strax!


Jag och mamma på Bornholm i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0