Att invänta "rätt" läge

Ni vet, när man ska öppna sig eller säga något till någon för första gången. Typ jag älskar dig eller något liknande. I alla fall.. Det enda tipset man får är "invänta rätt läge!"
JAHA???!
Tänk så kommer aldrig det läget då? Vad ska man göra då?

För allvarligt talat, vad menas egentligen med "rätt" läge? Visst, det ska kännas bra för en själv, magkänsla och instinkt och det. Men finns det inget mer? Ska man bara gå på det? För i så fall är det okej att säga det på fyllan. Eller när andra hör.

Jag är inte så bra på det dära. Prata om mina känslor med personerna jag har känslor för. Ifall jag är besviken på någon så visar jag det mer än jag säger det. Och vad fan ska jag göra åt det? Alla vill inte prata om det. Tiden läker ju alla sår ändå...



THIS ONE IS FOR YOU:

You're everything I've been waiting for


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0