Bornholm 2009

I somras vart ju jag, mamma, mormor & morfar på en liten tur på Bornholm.
Ledsen att det kommer sent, men här är i alla fall lite bilder! Enjoy!
Fler bilder finns som vanligt på Facebook!


Mormor och morfar


En mysig godisaffär med söta godisbitar!


Jag och mamma


En söt blomma vi såg på vägen


Stannade och åt en sen frukost. Macka med kräftstjärtar, mums!


Jag och mormor


Morfar, jag och mormor. En gammal ruin bakom.


Mamma, morfar och mormor vid havet.


Mysig uteplats.


På Bornholm fanns det mängder av fina trädgårdar!


Fler fina blommor!


Innan vi tog färjan tillbaka till Simrishamn tittade vi på båtar i hamnen!


Kommentarer
Postat av: frida

gud, vad lik du är din mamma (:

2009-09-16 @ 19:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0