En lyckad kväll!

Kom hem till Hanna tjugo över fyra, väntade mig lite mysfika med hennes familj dårå. Men nej, jag blev verkligen chockad (på ett positivt sätt!) när jag såg att Karin, Freja, Alexandra och Hilma satt i köket! Plus några av Hannas kusiner. Så det blev väldigt mycket tjejsnack, champagne och en hel del kanelbullar...
Vid sju gick vi (jag, Hanna, hennes syster, pappa, farmor & farfar mot Vespa, tror fan inte det börjar ÖSREGNA! Och Hanna hade precis lagt av sig jackan där hemma. Illa.
Väl framme satte vi oss vid ett mysigt bord och beställde mat. Jag åt en supergod pastarätt med tomatsås och fläskfilé. Något stark, men god!
Sen gick vi hemmåt till Hanna, jag följde med upp en stund innan jag beslöt mig för att gå hem. Men först träffade jag Sara en snabbis och snackade. (Eller snarare uppdaterade varandra..)

Nu sitter jag uppkrupen i soffan med mjukis och blött hår :)


Slänger in en låt snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lyssnar på "champagne & cigars" med timo. och precis när jag läste "champagne" sjöng han det :D HEHE puss och godkväll

2009-09-04 @ 15:17:09
Postat av: Anonym

det är din myskompiz btw! hehehe

2009-09-04 @ 15:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0