I just wanna dance. Tonight, with you

Freja vart förbi ett tag. Drack té, åt mackor och
snackade om killar. Hehe, som vanligt!

Jag är galet trött så tror det blir en lugn förmiddag
för mig imorgon. På eftermiddagen ska jag och Felicia
följa upp ett annat kulturprojekt, det här om individen.
Kommer bli intressant!
Det är dock inte förräns vid fyra, så vi hinner träffas och
snacka igenom det lite innan.

Ikväll ska jag bara duscha, platta håret, äta middag framför
TV:n (händer aldrig eftersom jag brukar läsa tidningen på
kvällen, hinner aldrig på morgonen).
Sen förhoppningsvis film!

Nu, härlig nostalgi i form av gamla Britney Spears låtar.
(I'm a slave 4 you, Toxic, My Perogative osv...)

Behöver energi i form av mat nu, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0