I'd cross the dessert to be where you are

Jag drömmer bort mot en solnedgång
där du och jag lämnas ensamma natten lång
åå, inget kommer emellan vår stund tillsammans
när vi ligger hand i hand, våra läppar sluts samman
du ler mot mig och säger Jag finns för dig förallid.

(Du är den snällaste på denna jord,
jag lämnar dig aldrig)

I natt så vill jag inget hellre än att kyssa dina läppar
du lägger dig under mig blundar hoppas att jag träffar
Smeker din lena hur ner mot din fasta rumpa ser dig djupt
i ögonen här om nånstans vill jag drunkna.

Kysser dig godnatt för att sedan kunna blunda
och jag somnar till den goda smaken av din tunga.


Denna låten hörde jag nog första gången för fem år sedan.

Liam, heter han som sjunger. Verkligen okänd.

Kass egentligen. Men det har aldrig spelat någon roll, för

den är gullig och nu finns det massa minnen till den!

 

Orkade inte skriva mer, hittade nämligen inte låttexten nånstans.

Fortsätt på den, om ni kan! :)


Kommentarer
Postat av: johannis

åh. jag känner igen den. FETMYCKET

2009-09-24 @ 20:21:22
URL: http://johannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0