I'M UP!

Nu är jag vaken och uppe! Har till och med ätit
frukost. Egentligen vill jag bara titta på One Tree
Hill och äta chips. Men inget av det finns hemma,
så blir väl mest datorn... Haha!

Okej, gårdagen alltså...

Jag åkte till Åkarp tjugo över nio, var framme typ
fem minuter senare. Känner igen mig av någon
extremt konstig anledning. I alla fall...Det är lite kallt,
mörkt och jag måste kissa. Så jag ringer Felicia (som
skulle ha mött mig) och hon säger Jag kommer nu!

Men nej. Stod där särkert två minuter innan jag gick
ner för en läskig trappa och satte mig i gräset för att kissa.
Haha Too much information? I dont give a fuck.

Jaja, tillslut kommer Felicia, Bo och Sebbe och möter mig.
Vi röker utanför och snackar med några andra innan vi går in.
Drack cider och vin, blev full, hade asball, dansade, träffade
nytt folk, försökte sova.

Jag hade skitkul fastän jag inte kommer ihåg så jättemycket...

Och det är oftast roligt med hemmafester, längesen jag gick
på någon bara... Bjuden på en till ikväll. Haha, kommer aldrig
orka! Men ska ha följe med Lowe och Hampus så blir väll tills
att dem släpar dit mig :)



Nu ska jag göra chokladbollar och invänta att Hanna kommer
hit med One Tree Hill boxen!!! :D:D:D:D:D HAPPY MOMENT!

Vi hörs senare idag!


Kommentarer
Postat av: maria

Hej! :)



Kolla gärna in min nya blogg där jag säljer mina fina och egengjorda armband!



http://mariasarmband.blogg.se



Kram!

2009-09-05 @ 16:34:24
URL: http://mariasarmband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0