Inspiration

Okej. Jag behöver inspiration? Ge mig något att ta på,
något verkligt. Något som känns. För fan vad jobbigt
det är att leva i dimma!
Kädångest, nervositet och nagelbitande... It's all familiar.
Ni vet, man ger sig själv. Verkligen tänker Detta känns bra.
Sen blir det i princip inget mer.
Eller det skiter sig.
"Rinner ut i sanden", vilket är det värsta som finns.
(Så förlåt.)

Men ärligt talat, vad fan ska jag ha på mig?Och hur ska jag
sminka mig? Hårtet? Första intryck:le eller puppy-eyes? Shit,
tusen tankar som flyger. Synd att det inte finns något bra svar
bara... Skulle behöva röka, men har bara rökt två cigaretter idag
och vill egentligen inte köpa... Jaja, får se hur det går med det!

Måste kila,hörs senare eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0