Kan vara bra med håla?

Idag är det tisdag och efter idag har jag gått halva skolveckan.
Är ju nämligen ledig på fredagar ;) Men jag trycker faktiskt inte
det är så farligt i skolan. Tisdagar är jobbiga för jag har en håla
på 1,5 timmar. Men det är nog bra, så jag hinner plugga lite. Är
så sjukt dålig på att göra det hemma!

Skulle egentligen läsa psykologi igårkväll, bara läsa!, men det
tror ni väll inte jag gjorde? Nej, alldeles för jobbigt.
Gick dock igenom franskan en gång med Olivia. Haha! Shit,
kommer inte bli bra detta.. Men jag är i alla fall på lektionerna
och de flesta lärare tycker jag är duktig än så länge! Men fan
alltså, grammatik suger liksom balle?

Äh, ska käka frulle, klä på mig (kan man ha shorts idag?) och
sminka mig nu innan jag cyklar iväg! Hörs senare suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0