Kulturnattan 2009

Inte som de andra gångerna jag upplevt det.
För det första så är jag några år äldre nu.
För det andra var jag inte full.
För det tredje HAHAHA var jag själv med Sara.

Well. Det var sjukt roligt i alla fall!
Massa polisjakter, fjortisar med uppknäppta jeans,
Johnnys som hade så mycket spray/vax i håret att
det var sjukt.

Ja, you get the point.

En del bra band spelade. Bland annat ett utanför mig,
så från klockan 18.00 tills när jag drog ut, ca 22.00 hörde
jag massa bra rock.

Sen fanns det andra, typ på Stortorget, som vart mindre bra.

Slutade med att jag träffade en granne jag aldrig sett innan.
Vi delade visst innergård. Trots att jag bott här i typ 10 år
och han i 4, har vi aldrig sett varandra. Eller snarare, inte lagt
märket till varandra. Kanske gör det nu!

Sen tänkte jag också på detta när vi vart ute igår,
Jag: Var vi likadana när vi var 14 år?
Sara: NEJ! Vi har INTE sånnt hår!
Jag: Haha.. Nej men jag menar... Skrek och var fulla och höll på?
Sara: .... joo.. Skrev gjorde vi nog framförallt. Fulla var vi mest på Valborg.

 

Hahahah! Tider det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0