Kvällen igår + morgonen nu

Igår hade jag en trevligt middag medLowe och Hampus hemma hos dem. Tortellini och tomatsås, mums! Sen träffade jag Sara snabbt. Eller hon följde med mig och köpa cigg och vänta på bussen. Vi hann i alla fall uppdatera varandra om våra liv!
Tog bussen hem till T. Helt mörkt och jag gick på småvägar. Snacka om at jag vart rädd! Men fram kom jag! Kollade lite på tv och snackade. Sen blev det än rätt tidig kväll för oss. Han ska ju jobba.

Vaknade vid sju av att hans mobilalarm lät. Usch, tyckte verkligen synd om honom som behövde gå upp! Själv sov jag några timmar till!

Har spelar Country Story ett tag nu, det går verkligen frammåt! Lyckades dessutom värna Emily till det! Yes, scooore! Haha!

Försöker övertala min syster att komma och hämta mig så jag slipper ta bussen hem. Verkar inte gå så bra eftersom hon inte ens svarar. Jaja!

Ska äta en bit kladdkaka (som jag såg att dem hade hemma här hehe) och röka!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0