Mina potatisar är godast

För ett år sen blev jag så trött på klyftpotatisar,
det var nämligen någonting som vi åt varje helg
här hemma. Så en gång sa jag att jag gärna gjorde
fredagsmiddag. Istället för att klyva potatisarna så
skar jag upp dem som chips, fast tjockare.
Med massa frön och kryddor. Gissa om dem blev
uppskattade! Sedan dess ber alltid mamma eller pappa
mig Kan inte du göra dina potatisar idag?

Haha, ja.. Kanske är det godare med potatis i en annan
form? Blir i alla fall det, lammkotletter och sallad till
middag! Samt massa rött vin. Gott!

Ikväll äre hemmafest hos Felicia som gäller, sjukt taggad
på det också!

Vi hörs innan jag sticker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0