People don't change over a night

Kom hem för typ 20 minuter sen.
Efter beöket hos familj nr 2 gick jag till stan för att
träffa Oliven. Blev ett antal cigaretter och massa prat.


Jag är sällan trött längre.

Visst, imorse vare tufft att gå upp.

Grått, regn och måndagmorgon.

Inte så mycket som lockar en att gå ur sängen.

Men det gjorde jag. Först till lektionen vart jag också!


Detta har varit min sämsta dag på länge. Så ni vet.
Bryr mig inte ett PISS om ni bryr er eller inte.
Skriver mest för min egen skull ändå...
Som jag sa, grått, regn och måndag.
Fick reda på två jävla IG:n jag fått. Av två möjliga prov.
Datorkunskapsprovet gick väll inte mycket bättre...

Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om betyg,
men det suger ändå.
Sen; otrevliga nyheter från olika håll.
Pengarna är typ slut och det finns bara så mycket jag
måste köpa. Eller vill köpa, snarare.



Konstigt egentligen, hur fel allt kunde bli.
Nått som var så bra innan. Nu dåligt.
Trist.

Och som kvinna tänker jag ofta Om jag inte hade sagt

så eller gjort si hade det inte varit dåligt nu.

Och nej, det hade det inte.

Men jag måste ju få ett svar.

Helt ett ärligt.

 

Är det för mycket begärt?


Kommentarer
Postat av: Olle

nej gumman, du gjorde helt rätt och du vet det innerst inne. och det lönar sig i slutändan ska du se. stå på dig<3! love you

2009-09-29 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0