Såhär började svininfluensan.....

Idag vart jag med om en märklig sak...
På pskykologin har vi en ganska speciell lärare.
Inte nödvändigtvid negativt, men ni vet... Märklig så dära.
Håller sig lite för sig själv, men är egentligen snäll.

Kommer in i klassrummet och det uppstår en "märklig"
konversation mellan oss:

Läraren: Hejsan.. (Vinkar lite lätt, som han brukar göra).

Jag: Hej :D

Läraren: Hur är det med dig idag?

Jag: Sådär. Svininfluensan... (Skrattar lite lätt, eftersom jag
i förra veckan fick reda på att han är livrädd för det)

Läraren: Jaa... Jag fick lite sånna vibbar när du kom in i klassrummet!


Haha.. Så nu sprider jag tydligen svininfluense-vibbar.. HÄRLIGT

 



Såhär började svininfluensan........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0