"Skulle du kunna tänka dig att ha lebbsex?"

Har säkert fått den frågan 50 gånger detta året.
Och jag svarar likadant varje gång: Det berors
på.
Både läget, tjejen och mig.

Jag dömmer det inte eftersom jag inte haft det,
jag kan inte säga jag attraheras inte av tjejer för
det kan jag visst göra.

Många av mina kompisar säger nej direkt. Nästan
äcklas av det. Och visst, och fine, om man inte attraheras
av någon så vill man såklart inte ha sex med honom/henne.
MEN Å ANDRA SIDAN så kan man inte heller dömma det.
Säga att det är äckligt och att man inte gillar det.

För det vet man ju inte.


Och inte bara lebbsex, såklart. Alla sorters sex.

Allting som har med att göra att folk dömmer saker dem
inte upplevt. För det är skillnad på Det är så jävla äckligt!!!
Och Det vill jag inte ens testa!

För jag förstår såklart om inte alla vill prova på lebbsex.
Men varför dömma det då? Det är ju trots allt bara något
annat man testar i sängen. (Om man inte är lebb, så att säga)

Nej, Sveriges befolkning är alldeles för pryda. Man vågar ju
knappt nämna ord som kinky sex, handbojor och latex!
Kanske får någon hjärtinfarkt av att höra ordet analsex?

Fan alltså.
Sex ska ju vara något befriande, något spännande. Ett tillfälle
att släppa alla sina hämningar och bara göra det man vill.


SÅ TYCKER JAG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0