Telefonsamtal med Lowe

Haha, alltid lika roligt måste jag säga!

Har kännt Lowe sen trean så han är officiellt
min bästa vän. Han jag kan säga allt till, som
jag litar på som jag kan ringa när som helst.
Och han kan ringa mig när som helst.

Det roliga är, att när vi väl snackar i telefon är
vi  tysta under större delen av samtalet.
Vi snackar på i kanske 10 minuter om det senaste.
Sen sitter vi på varsitt håll och lyssnar på musik,
kollar bilder på Facebook eller annat. Ibland droppar
nån av oss en kommentar men mest är vi tysta.

Ganska skönt faktiskt. Typ som att umgås med någon
som mest "finns i bakgrunden". Det finns liksom ingen
press på en att säga något, man behöver inte vara rädd
för en "pinsam stämning" eller liknande. Skönt äre!


Sommaren 2008 i Lowe's trädgård. Vi orkade aldrig
åka till stranden, så vi letade upp en "pool" och vattenslang
och satt i den hela dagarna!
 

Lowe's syrra fyllde 20 och vi (plus några andra)
fick äran att servera. Men kul hade vi!


Sommaren 2007, tror jag. På tåget på väg hem från Torekov.


På språkresa i Malta, sommaren 2006.


Kommentarer
Postat av: Lowe

Älskar dig också ;) haha bilden från Malta är bara för nice :D

2009-09-06 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0