ALL THE BITCHES IN ONE LINE.

Jag hatar att stå i kö. Trångt och svettigt. Känns ofta som om jag är påväg att få en panikattack eller att jag ska svimma. Det är 1. Tråkigt 2. Långsamt (vissa människor borde fan ha personlig assistent som står i kö!) 3. Tidskrävande 4. Tråkigt. SÅ JÄVLA TRÅKIGT.

Det finns liksom inget tråkigare än att stå i kö! Eller jo, typ skölja sallad. Men det brukar resultera i något gott. Det enda man får ut av att stå i kö är mindre pengar. Kortet dras, man knappar in fyra små siffror, POFF! En ny tröja! Knappt så att man märker att pengarna är borta.

Nej, jag är ju inte den som klagar! Men köer, alltså.... Snabba er nästa gång, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0