BAD DAY?

Godmorgon.

Eller nej, inte god. Förjävlig.

Lovade att vara hos mamma eftersom dom (någon?) ska byta dörr in till lägenheten vid halv tolv. Gött, då kan jag sova till 11! tänke jag. Men icke. Klockan 8.00 vaknar jag av ett djävulskt borrande - dom har börjat med grannens dörr! Fuck. Min första tanke idag var Fuck.
MEN!
Jag kunde somna om och blev hur glad som helst. Lär mig aldrig att inte ropa hej förrens man är över ån.... Vaknade för 20 minuter sen av en extrem kramp i ena äggstocken. Tror inte det äe mensvärk heller, men vad vet jag. Smärtan strålar bak mot ryggen, ner mot låren och sprider sig snabbare än HIV. Så jag går upp. Jag vaknar när jag är på toaletten. Smärtan gör att jag knappt kan sitta rakt upp eller stå rakt upp.

Nu sitter jag därför insmetat i Tiger Balsam och känner hur smärtan långsamt börjar tyna bort... Hoppas inte den kommer tillbaka, har grejer att göra idag & middag + fest ikväll!

Jaja, nu måste jag passa på att göra kaffe, innan jag tvingas krypa omkring här hemma. Hehe. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0