I FORGIVE YOU.

Jag vet folk som gör skit mot andra, hela jävla tiden. Men dom får liksom inte skit för det. Typ som om folk inte vågar säga att det faktiskt räcker nu. Att man inte kan ta hur mycket skit som helst. Som om det är fel på MIG när det är någon annan som gör fel. Bara för att jag säger till! Så jävla sjukt, egentlien. Vem gör så?

Måste man förlåta alla onda gärningar - bara för att någon ber om ursäkt?
Till exempel om någon omedvetet knuffar till mig på stan och säger oj ursäkta! som om det hade gjort ont på mig, då blir jag ju fan inte sur. Om personen inte ber om ursäkt tänker jag antingen jävlia bitterfitta eller hon ha rnog mycket på G. Det berors lite på vilket humör JAG är på. Men andra grejer, svårare grejer. När vänner går bakom ryggen på dig, när vänner sviker, slutar höra av sig... Och sen, SEN ber dom om ursäkt. Måste man förlåta det då? Eller när kan man egentligen säga att det räcker? När är jag inte en bitterfitta för att jag inte tycker något är okej?
När är det okej att inte förlåta en vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0