I STAND AND TAKE THE BLAME.

Sitter i min ensamhet och tycker synd om mig själv. Det är så jävla skönt att man kan få göra det ibland. Just nu finns det en lång lista på allt jag vill ha:

Ny skinnjacka
Vaselin </3
Min plattång
Candy, typ choklad
Vattenpipa med melonsmak
Sprit
Nån att sova bredvid


Men liksom, ja jag behöver inte det, men samtidigt... I WANT IT SOOO BAD. Typ vaselin??! Varför har ingen köpt hem det än? Tur att jag ska till pappa imorgon. Där finns det vaselin i mängder! Typ sånt jag badar i på kvällarna :$$ Nä, fan vad äckligt det lät:/.. Bara skojade, höhö.

Imorgon är jag LEDIG! Jag ska SOVA, tvätta, damsuga, lämna in några byxor till skräddaren, följa med mamma och handla balkongmöbler (dagens drygaste sak, förövrigt!), och sen till Pontus på kvällen på förfest, sen utång i Malmö. JAHA, BRA FREDAG LIKSOM, tänker jag. Och så blir jag lite glad. Men det är typ ett dygn tills dess.

Och så börjar jag tycka synd om mig själv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0